Åter måndag!

God förmiddag kära ni!
Sitter här och ska strax fixa frukost. Guuu vad jag sov länge idag! Fattar inte varför, gick inte ens och la mig sent. Men så blir det ibland. Har ju inga planer för idag iallafall förrän klockan fem när jag ska till jobbet. Så jag kan ta det så lugnt. Hihi!
Det är en fördel med att bara jobba kvällar. Jag behöver aldrig gå upp tidigt för jobbets skull. Det känns bra. Hehe!

Nu är jag vrålhungrig så ska ut till postlådan först för att kolla om jag fått mina teer, sen ska jag fixa frulle. Det blir nog bovetegröt med varma hallon och blåbär idag.
Ser ut att vara en strålande dag ute, så ska nog ta en promenad till jobbet sen idag.

På återseende!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0