Utvilad deluxe

Ja idag har jag verkligen sovit länge! Vaknade kvart i tolv och kände mig faktiskt utvilad. Men det behövdes nog lite rejäl sömn utan att bli störd också. Mobilen dog igår så laddade den avstängd, så har varit helt onåbar. Skönt! Lite omväxling till att bli väckt av dumma telefonförsäljare eller reklamsms. Att vänner och bekanta smsar och ringer gör dock inget. Det är bara kul!

Har just ätit frukost och mitt frullete blev lite special idag. Verkligen gott faktiskt! Gjorde vaniljte, men så är ju min vanliga honung slut så hade i honung med jordgubbssmak och det smakar som jordgubbspaj med vaniljsås. Blev hur gott som helst. *tipsar*

Ja, som jag skrivit (tror jag?) så har jag ju satt ett köpstopp på mig själv i oktober månad, bara för att jag shoppar så mycket. Inga materiella saker till mig själv ska inhandlas. MEN, i slutet av september fick jag veta att Snövit och de sju dvärgarna skulle släppas på dvd i oktober och det blev faktiskt ett undantag! Det är också det enda undantaget och det var bestämt redan innan detta köpstopp. Jag tänker inte riskera att missa denna på dvd så vågade inte chansa helt enkelt, eftersom jag samlar på Disneys långfilmer på dvd.
Men ärlig som jag är så berättar jag ju det. Det var alltså ett undantag på den filmen redan från början. Hihi!


Bilden är lånad från discshop.se

Så den ska jag mystitta på framöver. Älskar Disney och ska samla på mig Lejonkungen och Alladin och alla dessa filmer vartefter.

Nu ska jag fota lite nyinköpta saker och lägga upp här senare. Höhö!
På återseende!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0