Tant-gympa och en farbror

Hej där!

Idag bar det upp ur sängen så tidigt som klockan åtta. Vaknade ungefär tio minuter innan klockan ringde och var helt ok pigg. Tycker det är så mycket skönare än att faktiskt vakna av klockan. Så länge det inte är mer än tio minuter för då hinner man ju somna om och så är man supertrött sen istället.
Gick upp, fixade frukost och slöade en stund. Träningsväskan var jag duktig och packade på kvällen. Så skönt att ha sånt klart tycker jag. Vid nio lämnade jag hemmet och åkte in till stan.

Var på gymmet i god tid eftersom jag avskyr att vara sen så satt och läste en tidning tills det var dags att börja. Ja, det var alltså ett rent gympapass, ni vet, situps, höga knän och kissande hunden. Haha! Det var jag och ca sju tanter och en farbror. Men tyckte ändå det var kul! Ingen prestationsångest att man har mage, fula träningskläder eller blir röd i ansiktet. Det var bara roligt och skönt att röra på sig!
Det är ju annat på gymmet när spännisarna står och beundrar sina egna muskler och kollar hur alla andra ser ut. Hehe! Jag har inga direkt problem med det heller, men det här var ändå roligare. De flesta skulle fortsätta med ett vattengympapass direkt efteråt, men dessvärre hade ju inte jag några badkläder med mig, så det får kanske bli nästa gång istället.

Åkte till farfar efter gymmet och pratade lite och betalade hans räkningar. Sen åkte jag hem. Är lite småsömnig nu känner jag. Kanske blir att vila middag lite i fortsatt tant-anda här. Hehe!

So long!

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten (Also in English)

SVAR;



haha vad roligt! Då har vi exakt samma favoriter då :D Jag tycker det är så svårt att hitta rätt när det kommer till bra "efterprodukter". många grejer står det att de ska bevara färgen längre med men sedan verkar det inte fungera speciellt bra alls. Dessa gör det dock som tur är :D



Hoppas du får en bra dag! Kram Kram /Janina

2009-10-21 @ 07:27:18
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0