Städa, jobba, vara snygg

Halloj!

Förmiddagen har sprungit iväg och jag har just ätit frukost. Vaknade så sent som elva idag. Känns inget bra, men vad gör man. Hatar att ställa klockan när man ska jobba. Det resulterar bara i att jag inte orkar med mig själv på jobbet.

Har iallafall plockat in lite tvätt, vattnat blommor och ska strax ta ett par varv med dammsugaren, diska och sen hoppa in i en dusch, raka benen och tvätta håret. Sen är det dags att sticka till jobbet också. Nånstans däremellan kanske jag hinner äta. Får se. Hehe!

Bara att sätta fart!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nä precis, att träna på att "stänga ner" när man inte ska se. Det är A och O för att orka med. Tänkte just på det när du skrev om din kompis, att hon behöver hjälp med hur man öppnar och stänger till Andevärlden.

2009-10-17 @ 12:54:26
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja gör det, för annars kommer hon till sist att bli tokig av allt hon känner och ser, kanske rent av tro att hon har en psykisk sjukdom.

2009-10-18 @ 13:36:41
URL: http://vingo.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0