Snuskigt?

Dagen startade med en snuskig konversation med min nästan-pappa (mammas kille). Den lät såhär.

Jag: Alltså, den sitter fast och hur jag är trycker och slår på den så går den inte in.
Han: Men alltså den ska inte inåt, den ska utåt. Den är redan inne så långt det går...
Jag:
Aha...ska den sticka ut så mycket alltså?
Han: Aa, den sticker ut. Den har väl antagligen kärvat så du får dra lite i den och rucka fram och tillbaka, så den släpper och kommer ut.
Jag:
Ok...Nu fick jag ut den, men trycker jag in den så stannar den bara där...den kommer inte ut igen.
Han: Då får du dra ut den igen. Låt den va ute sen så blir det varmt...
Jag:
Ok..

Ja, det vi alltså pratade om var mina ELEMENT som fastnat så det inte kom nån värme i. Allt handlade om värmevredet och den lilla pinnen som sitter i. Det var den som kärvat. Haha! Men det var väldigt kul när vi kom på hur det lät när vi pratade.

Nu ska jag på promenad med Emmelie.
Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Sanna - [s a o s . b l o g g . s e]

svar du det har jag faktiskt ingen aning om, det får du fråga hon som jag vann dom hos isåfall ^^ men jag tror hon beställt dom från någon utlänsk sida har jag fått för mig iaf. kram kram

2009-10-15 @ 16:10:29
URL: http://saos.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0