Presentkort till alla

Jag har nämnt det tidigare, att jag är medlem på Gratis bio. Det funkar som de flesta gratissidor där man samlar poäng, bara med den fördelen att här på gratisbio finns det så galet mycket mer att välja på!

Gratis bio har vad jag tror, det absolut största utbudet med erbjudanden och handlar du på internet så är det den perfekta sidan att handla igenom och samtidigt få poäng för det finns massa butiker att välja bland.

Så passa på att få lite lättförtjänta gratis presentkort, biobiletter eller tidningsprenumerationer. Jag skulle inte vara medlem där om det verkligen inte vore enkelt och gratis. :) Klicka på bilden, så är det enkelt att skapa ett konto.


Kommentarer
Postat av: Maria

På fredag så ska jag hem direkt efter skolan, men hur ser det ut för dej nästa vecka då ? KramKram :)

2009-10-06 @ 19:30:22

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0