Nya roliga saker!

My middle name is shopping, you all know that, right? Hehe, ja här är lite nyförvärv innan det blev oktober. Allt är inte inköpt samtidigt bevare mig väl. Det hade jag aldrig orkat bära. Hihi!

Fina guldiga mosaiklyktor från Indiska och mitt vackra ägg från Make Up Store.


Fem söta nagellack som jag köpte på Ica Maxi i Tumba. De kommer alla från Depend.


 
Hårblomma från H&M.

 2 diadem. Det vänstra från Glitter och det högra från New Yorker.

 En ögonpenna (Silversoil) och en läppenna (Sand storm) från Make Up Store.

 Fyra nya ögonskuggor från Make Up Store. Namnen är (överst vänster:) Tribecca, (överst höger:) Monty, (Nederst vänster:) Cupol, (nederst höger:) Sibiria.
De är ursnygga!

 Mera Make Up Store: Fick ett test på en ny peeling, den som är i påsen. Ska testas inom en snar framtid. Ögonpennan Invitation, Wonder rouge (tror det heter så) i färgen Luxor.

 Ett par leopardmönstrade strumpbyxor från Glitter, där även den stora vita blomman är ifrån. Det är för övrigt en hårsnodd.

 En vit hårklämma med lite bling på. Också från Glitter.

Ja, det var det... som jag shoppat på stan. Gjorde ju ett megafynd på tradera kan kam lugnt säga. Jag köpte sexton glitter och eyedusts (alla från Make Up Store) för 430 kr! Alla var i gott skick och mycket kvar. Dessutom hade den snälla tjejen stoppat i en Microshadow också för att hon tyckte att jag budat generöst! Hur snällt som helst! Jag som redan tyckte detta var värsta fyndet. Hihi! Blev så glad!


 
Egentligen är det sjukt. Jag vet att jag handlar som en galning och ibland får jag ångest. Men egentligen borde jag inte ha det, för det är mina ihoptjänade pengar som jag gör vad jag vill med. Jag har inget speciellt att spara till eller lägga undan pengar för. Folk kan ju ha åsikter om ens vanor och så, men de ska ju skita i vad andra gör tycker jag. Men ok, det finns faktiskt EN sak till som jag skulle kunna spara pengar till och det är den utbildningen jag vill gå. Så det ska nog bli målet. Annars har jag ju det mesta jag behöver...utom alla färger på Make Up Store. Haha!
Nej men skämt åsido, jag skulle lätt kunna spara undan så mycket pengar och säkert göra nåt vettigare för dem sen. Får väl se hur det går denna månad med mitt köpstopp. Klarar man en period så klarar man ju garanterat mer. Precis som med detoxen och det gick ju bra. Hihi!
Jag är hoppfull. Klarar jag det inte med köpstoppet, ja då har jag massa nya grejer att leka med. Hehe!

Shit, det är nog bäst att sluta skriva snart innan folk börjar tro att jag är galen på riktigt...

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Elin

Om du är galen så vill jag va lika galen som du för jag vill oxå ha allt fint smink som du köper! Jag är bara lite för fattig just nu som student och så...men sen när jag har ett jobb då blir det andra bullar :)

Ses vi på torsdag? Ja är på iallafall!! Kul som fäään!!

KRAAM

2009-10-06 @ 12:59:23
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg
Postat av: Svärmor

Hehe skor och smink... behöver du juh inte köpa på ett bra tag ;) o Jag behöver inte heller köpa skor eller stövlar usch... har köpt för många... men du..Du kan juh alltid börja spara till Islands resan..eller har du ångrat dig ??Kram

2009-10-06 @ 21:18:05
Postat av: cilla

Jag lyckas sällan buda hem på tradera..ibland går de men oftast inte, lyckades få hem en MUS microshadow Flirting with fiore häromveckan, men ja är lite nyfiken på vilka alla eyedusten och glittren du fick hem i det där paketet?

2009-12-06 @ 15:38:22
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0