Natt natt!

Hemma från en lång dag på jobbet. Nu är jag ledig igen och det är så fruktansvärt skönt. Har haft vissa "off-feelings" för  jobbet som säkert har märkts. Det håller på att gå över. Hade utveckligssamtal med chefen idag. Så nu ska jag hoppa i säng och imorgon hoppas jag att det inte regnar så jag kan tvätta klart fönstren. Nu håller det på att bli så kallt ute så snart blir det försent enligt mig. Haha!

Svar till Hanna:
Haha, ja det är fler som har nämnt det. Men det får bli en annan gång. Haha!
Hoppas allt är bra med dig.
Förstår inte varför jag inte kan kommentera i din blogg. Ska fortsätta att testa.
Ha det kanonbra!
Kram!

Nu blir det sängen!
Godnatt och tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR:



haha vad kul att du hade samma åsikt som mig! Jag kände också att det var konstigt mest, men på ett dåligt sett. Vill man vara lite kinky så känns det fel att samtidigt försöka göra allt så sött som möjligt, det drar lixom bort lite av tanken för mig :)



2009-10-13 @ 03:13:04
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nehee det var ju lite synd hehe..

det är bara bra med mig, hur är det själv vad gör du nu för tiden.

Det var några år sen vi sågs sist..

Ha det så bra hejsvej.

2009-10-13 @ 21:44:49
URL: http://hannasblogg82.blogspot.com/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0