Morgoninlägg

Godmorgon.

Har just suttit och ätit frukost. Återigen vid datan. Hehe. Ska strax åka in till farfar och hälsa på honom, sen hem igen och så till jobbet. Sjukt spännande dag eller vad tycker ni? Kommer förmodligen inte hinna tvätta några fönster idag så det får bli imorgon.
Då har jag tänkt att jag ska ta mig in och träna också. Det var längesen nu så det är dags att ta tag i den biten igen.

Har återigen lagt upp Annas makeupschema så är nån intresserad att leka smink- eller hårdocka så hör av er. Hon behöver modeller att arbeta på. Tider och ämne står i inlägget så det är bara att skriva vilket ni vill vara med på. :)

Nu ska jag pysa iväg!
Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0