Last chance!

Hej hå!

Sitter och äter frukost, sent som alltid. Men vad gör det?

Idag kommer Alex hit och jag ska hjälpa henne med tradera. Hon flyttar ju till Gran Canaria imorgon, vilken lyx! Även om hon ska jobba och det bara är två månader, så förstå att bara få lämna kalla blåsiga Sverige för ett varmt Gran Canaria. Det vore riktigt skönt må jag säga. Men jag är nog lite för tung för handbagage...

Men sen är det iallafall sista rushen på att tvätta mina fönster! SKA bli klar idag. Så enkelt är det. Ska se om jag hinner baka lite hålkakor också. Ska tigga receptet av mamma. Hennes är bäst.

Men nu ska jag ägna mig åt frukosten så jag hinner äta upp innan Alex kommer. Otrevligt av mig annars. Haha!

På återseende!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0