Korv med bröd

Godkväll i stugan!

Sitter här och väntar på att min bröddeg ska jäsa klart så jag kan baka ut lite hålkakor. Dagen har bestått av swapmeet på Peking, inköp av tätningslister på Jula, en tripp till MediaMarkt för att kolla på externa hårddiskar och sen hem.
 Har tagit hela dagen ungefär och jag är så trött så jag vet inte vad. De lediga dagarna bara försvinner.

Hur som helst, vi var på MediaMarkt och checkade läget och när vi kom dit var det nästan helt fullt på parkeringen för nåt jippo och det visade sig att de stod där och bjöd alla på korv med bröd, kaffe och saft. De hade födelsedag eller nåt tror jag. En massa fina priser på många saker men inget som vi ville ha. Kollade efter nån bra extern hårddisk, men inga inköp denna gång. Får se hur det artar sig. Vi båda här hemma behöver nog formatera hårddiskarna. Denna datan är nog inte riktigt som den ska. Sen är ju jag så sjukt okunnig vad gäller datorer så vet ju inte vad jag ska göra heller.

Men nu blir det att kolla till degen ute i köket.
Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0