Köpstopp over

Ja, jag anser nu att mitt köpstopp är över för jag har nämligen handlat nu. Hehe! Trots allt ser jag det inte som ett nederlag eftersom jag har klarat mig otroligt länge för att vara jag iallafall.

Men här är mitt erkännande:
Jag beställde ju ett par grejer på Hennes & Mauritz, men de dyker inte upp här förrän i november nån gång.
Sen har jag handlat ett par nya skuggor och pennor på Make Up Store. Två dagar innan lön. Hihi! Men det vågar man ju knappt nämna för att personer har många åsikter om mitt shoppande av mitt favoritnöje... Skuggorna heter Tuch och är mörkt blå med en massa skimmer, den gröna heter Smaragde och är även den superskimrig.
Den röda pennan heter Almost Red och är en läppenna och den andra är en ögonpenna och heter Lavendel Patel. Den är metalliska blålila och sjukt snygg.

Så var ju Fredrik och jag på Ikea igår och då inhandlades en pall till köket, som jag för övrigt ska måla svart, en tvättkorg, upphängare för köket och på Biltema inhandlades en teleskopmagnet. Sen handlade vi mat också.
Idag köpte mamma en skohängare till mig på CityGross. Man ska hänga den på dörren och den har plats för 18 par skor. Hoppas den funkar bra. Hehe!

Men, igår var jag ändå duktig för jag stod på H&M och höll i ett spetslinne och en klänning med dragkedja, men jag hängde tillbaka allt. Hahah! Fast det var nog mest att jag var lite sur och besviken på en del saker.

Nu ska jag göra mig i ordning lite för det är snart dags att pysa till jobbet. Ska nog gå idag för att ta tillvara på lite solljus.
Ses och hörs!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Du kanske borde börja med sugrör ? :P

2009-10-28 @ 13:04:56
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Roligt att du tycker det!

2009-10-29 @ 11:57:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahahaha Sara du är sick girl...

riktigt sick!!!



Vi ska ta en hel jävla dag...helg kanske snarare

åså ska jag gå igenom ALLT ditt smink...på riktigt!!

Kul ska vi ha..så sminkar vi oss skit löjligt hela dagen å fotar! =)

2009-11-01 @ 15:16:27

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0