Jisses och jösses!

Vad har hänt med min statistik? Den har skjutit i höjden vill jag lova. Vad hände? Haha, men det är ju kul!
Välkomna ni nya läsare! Kul att se er här.

Idag har jag tvättat lite mera fönster. Blev inte klar, men kanske hinner det imorgon. Får se. Ska in till farfar en sväng imorgon. Ska försöka att gå upp skapligt så jag hinner hem och fortsätta med fönstren. Annars får jag ta sista rycket på tisdag när jag är helt ledig.
Idag har Milla varit här och vi har fikat och ätit lite och pratat en massa massa! Vi tog även en promenad. Den blev lite drygt två timmar lång. Gick till Krokeks Ödekyrka och sen stora svängen hem till Stavsjö igen. Så vi gick ca 1,1 mil idag. Skönt väder var det och nästan så det bet lite i kinderna. Jag borde nog haft halsduk för nu har jag lite ont i halsen, men jag hoppas ett par koppar te hjälper av det. Kanske bara blev kall i halsen eftersom vi gick och babblade hela tiden. Haha. Alltis kul att träffa Milla! Vi tar alltid vid där vi slutade sist och vi har alltid en massa skoj att prata om. Hon och jag träffas allt för lite enligt mig. Får försöka ändra på det.

Nu ska jag försöka lägga ut lite annonser på tradera så jag blir av med mina saker nån gång. Haha.

Sen blir det bara lugna puckar ikväll, på soffan.

Tjingens!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0