Igång med träningen!

Nu har jag fått världens ryck och känner att jag vill komma igång med träningen. Jag har bokat in mig på ett gympapass på måndag och så ska jag boka till tisdag också, men det kan jag inte göra förrän imorgon. Tidigast tre dagar innan passet.

Nu har jag gått och förslappat mig hela sommaren och inte varit på badhuset sen dagen innan Fredrik skadade knät. Helt onödigt att lata sig så mycket. Så nu är det bara att dra igång igen. Så skönt när ett beslut är fattat!

Nu ska det bli fart på mig igen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo då hon bor kvar i stan.

dina päron då? din mamma bor väl oxå i Stavsjö?

bor du i hus där?

2009-10-16 @ 18:50:36
URL: http://hannasblogg82.blogspot.com/
Postat av: Anna

Jo då :) Han brukade skrämma våra fiskar i akvariet förut. Till sist rev jag i att "Om du ska titta på fiskarna måste du vara stilla, du ser väl att du skrämmer dem!!" Sen dess får de vara i fred.



Vi brukar också säga ifrån när det blir för mycket och då lugnar han sig. Men energin finns ändå kvar och den känns ändå

2009-10-16 @ 19:43:28
URL: http://vingo.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0