Hembakat

Godmorgon!

Sitter och äter frukost som vanligt. Mina hembakade hålkakor. De blev suveränt goda så de ska jag fortsätta med. Nu hoppas jag bara brödet räcker tills det blir lön så jag slipper baka en gång till och åka och handla ingredienser. Haha!

Börjar jobba klockan tre idag så dan blir kort när man går upp tio. Himla segt det där, men jag orkar verkligen inte pallra mig upp klockan åtta varje morgon när man jobbat till kvart över tolv. Knepigt att hitta en bra balans där så man får ut lite av dagen... Bättre att börja klockan fem då tycker jag.

Nu ska jag kolla ett avsnitt på Andra avenyn. Har ju sett alla avsnitt hittills så lika bra att fortsätta. Haha!

Hejdå!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0