Ge mig ett bättre slut på dagen tack!

Gaaah, jag är så ledsen och irriterad och känner mig helt modlös!
En kollega på jobbet ringer och säger att han är sjuk. Han ska öppna imorgon. Detta är vid halv tio på kvällen. Chefen kommer upp och börjar ringa runt för att lösa problemet. Vi måste ju nämligen ha nån som öppnar... Det blir så att en tjej som skulle stänga imorgon, öppnar istället. Så då är det ett stängningspass som saknas. Vi ringer all extrapersonal, men det infaller sig så f**king j*vla typiskt att just imorgon så kan INGEN! Så gissa vem den ända lediga var....*tadaa* Jo, JAG! Så jag blir tvingad att jobba imorgon också. Jag är så fruktansvärt besviken eftersom jag bara längtat efter att få en ledig dag och att jag ska träffa två barndomsvänner just imorgon, som jag inte har sett på 16 år!
Är det nån som kan förklara rättvisan i att just detta ska sammanfalla??

Så jag är på så sjukt dåligt humör så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Ioförsig så börjar jag inte förrän klockan tre på eftermiddagen, men jag ville verkligen inte ha tidspress på detta. Nu är det inte 100 % säkert att jag måste jobba. Chefen skulle kolla om det fanns nån att låna från en annan station, men nog kan man säga att det nog är 98 % risk för det.

Så Elin och Lindsey: Om ni skulle hinna läsa detta så vill jag bara säga att jag är hemskt ledsen! SJÄLVKLART vill jag att ni kommer ändå och ni får gärna komma tidigare också om ni skulle kunna. Men skulle det kännas bättre för er att komma nån annan dag istället så är det ok också.
Annars gör vi bara som vi bestämt så får det helt enkelt bli en fika på fram till klockan kvart i tre max. Jag vet ju inte hur länge ni tänkt stanna innan men ändå. Hehe! Skulle det bli så att ni kommer tidigare så slå en signal eller skicka ett sms så vet jag det. Jag kommer gå upp iallafall. Hihi!

Kram och godnatt!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0