Gamla vänner!

Hej hopp!

Blev så förvånad när jag klev in på bloggen idag och läste kommentarerna. En riktigt gammal vän som jag bodde granne med som liten hade skrivit en hälsning! SÅ himla roligt!
Dessvärre lyckades jag inte med konststycket att svara i hennes blogg, så Hanna, du får svaret här:

Nämen, Hanna Jonander? Det var Verkligen inte igår! Vad roligt! Hur är det med dig?
För min del är det bara bra, jobbar och står i, lever rövare och tar det lugnt om vartannat. :)
Vad kul att du hörde av dig. :)
Kram/Sara

Tycker det är så himla häftigt när man hör av folk som man inte hört nåt av eller sett på hur många år som helst! Det är så himla roligt att veta vad de gör numera och hur de ser ut och lever livet. Me like!

För övrigt ser dagen ut som följer:
- Jobba.

Ja det var väl allt så nu ska jag ta på mig strumpor.

Förresten gjorde jag köttfärslimpa igår och det blev asgott! Sjukt nöjd med mig själv.

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0