Frestelser!

Anna och jag åkte tidigare idag in till Maxi och handla de lite grejer till tacos. Väl där hälsade hon på sina kamrater inne i MIST-butiken. Jag gick ju med in...och frestades till tusen kan jag lova! De har ju så mycket ögonskuggor och glitter och eyedusts så det är precis som när man går in på Make Up Store: Ha-begäret stiger till 200%

MEN, jag var så ståndaktig och duktig för jag köpte inget. Det ni! Hahaha! Men jag testade desto mer så jag hade tusen färger på hela händerna och det var läppstift och glitter och skuggor och glans och jag vet inte vad. Mycket är ju likt Make Up Store, vilket gör att det är mycket som jag kan se bort ifrån på en gång, men MIST har definitivt sina ljuspunkter vill jag lova. Hehe! Så hade de så sjuka färger på läppstift, som blått, turkost, svart osv och när man la glitter på dem så blev det så coola effekter så det blev jag supersugen på att testa med! Inte att ha på läpparna dock, men på ögonen! Men det får bli i november. Hehe!

Hur som helst så handlade vi mat och sen en flaska vin...eller tetra ska man kanske säga. Sen blev det hemfärd och fixa tacos. Så kom Pelle och det blev lagom klart till Idol började. Har inte sett nånting på Idol sen det var auditions så det var lite kul.
Vi käkade tills vi storknade alla tre typ och sen blev vi alla så trötta. Haha! Så antiklimax avslut på en soft kväll, men vad gör man. Anna och Pelle rörde sig bort vid elva typ. Eller nåt sånt. Men det var iallafall trevligt om än inte så fartfyllt. Haha!

Imorgon ska jag fortsätta med det oroliga att tvätta fönster och även ha tvättstugan.
Men nu blir det strax sängen.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0