Fönstertittare!

Tjenis!

Idag är det tvättdag och fönstertvättdag. Dessutom ska Anna komma hit och sminka mig och fixa håret. Får se vad som hinns med helt enkelt.
Har just ätit frukost. Vaknade kvart över nio av att jag nästan fick hjärtattack för en hylla i duschen rasade ner. Kabraaakskrammelskrammeldunk och så var både jag och katterna uppe i ett nafs! Men jag gick in i sängen igen för att värma mig och måste ha somnat för sen vaknade jag typ halv elva. Då gick jag ner i tvättstugan.

Nu är det fönstertvätt som gäller så när jag står och tittar in så kommer katterna garanterat stå att titta ut på mig. Det gjorde de igår som två fån. Haha! Så söta de är de små skrällena. <3

Ses!

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR:

Förlåt för sent svar men jag har varit & jobbat som modell under STHLM Fashion Market så jag har inte haft tillgång till dator :)



vad kul att du gillar mina sånna inlägg! :D Det är lite det som är meningen, att även andra förutom jag ska tänka till lite & ge sig fasen på att försöka må så bra som möjligt :) Så tack flr att du skriver att det funkar ibland!



Hoppas du haft/har en bra helg! Kram /Janina

2009-10-10 @ 17:30:23
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh snälla söta sara....tack för i kväll! och igå¨r vi har ju haft det kanon mysigt! =)



Lägg upp mityt schema igen å tjata på dina läsare att boka upp sig! =)

kraaam

2009-10-10 @ 22:59:44
Postat av: Elin

Hihi gillar lätet av när hyllan i duschen åkte ner :)

2009-10-11 @ 10:21:53
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0