Bilbesiktning.

Om en timme är det dags att besikta bilen. Hoppas det går bra. Annars blir det lite jobbigt. Men det borde gå utan problem hoppas jag.
Sitter och dricker te nu. Är lite småtjurig för att det ringer telefonförsäljare stup i kvarten. Bara låt mig vara!
Telefonförsäljare borde dö. Spelar ingen roll, jag skulle f*n hellre dö än att ta ett sånt jobb. Alla hatar dem ju! Det är ju heller inte så konstigt eftersom de aldrig kan acceptera ett nej EN gång utan man måste säga nej typ tjugofem gånger innan de fattar vinken! *morr*

Men nu ska jag klä på mig lite vettigt, sen är det dags att åka.

Imorgon får jag besök av mina två närmaste barndomsvänner. Det ska bli riktigt spännande och kul! Jag har inte sett dem sen vi var typ tio år! Helt sjukt! Det är sexton år sedan! Det är galet! Men nu så. Ser verkligen fram emot det!

På återseende kära bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tjohooo va kul det blir imorrn då! Haha kommer nog bli ett jäkla kackel kan jag tro!

Ses snart!

Kram kram

2009-10-01 @ 14:23:48
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0