Bilbesiktning: Check!

Ja då är jag hemma från bilbesiktningen. Det gick bra! Det enda som behövde åtgärdas var en liten läcka i avgassystemet, men det fick vi på bra att veta redan förra året, och det var ju samma nu, för det var inget vi behövde åka tillbaka för att kontrollera. Skönt det! Så det kommer Jansa hjälpa mig att fixa, det har han redan sagt. Hehe!

Nu ska jag packa in varor. Vi handlade på CityGross idag och det kommer jag inte göra i fortsättningen. Jag kanske är inskränkt men jag är van vid Ica Maxi och gillar det, så det kommer jag hålla mig till. Det är som med jag och pizzor. Jag har testat nya sorter, men blir alltid besviken och så går jag tillbaka till det gamla vanliga. Likaså är det nog med matbutiker. Jag testar olika, men hamnar alltid på Ica Maxi till slut ändå. Det är så med fungerande koncept. Hehe!
Men jag fick iallafall tag på mera jordgubbar så ska inte klaga för mycket. Tihi!
Nu ska jag plcoka in varorna och snart är det dags att fara till jobbet.

Plickmuff på er!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0