Trollrufs!

Fridens vänner!

Sovit som en stock inatt, full och odräglig som man var igår. Hahaha! Hade en grymt kul kväll med brüdarna, så det får vi göra om nån gång!
Vaknade åtta imorse och var pigg. Inte det jag ville direkt. Gick upp och drack vatten och borstade tänderna sen somnade jag om vid nio igen och vaknade elva. Gick upp då, men nu är jag trött igen. Att man ska jobba om ett par timmar känns inte så superlockande faktiskt. Haha! Men det får gå helt enkelt.

Ska försöka reda ut mitt tuperade trollrufs till hår nu, för det orkade jag inte inatt. Hehe! Sen är det bara att måla dit ansiktet igen. Är blek som ett lakan.

Tjing på er!

Vad ska ni göra denna fredagskväll?

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha fyy fan vad full jag blev...shit ni matade mig m sprit ju!

Skönt att man slap vara bakis iaf......jag vill se bilder!! Puss

2009-11-13 @ 17:05:56
Postat av: Andréa

Sv: ja visst verkar det kul att hitta på en egen ögonskugga :) det ska definitivt jag testa också!

2009-11-13 @ 17:13:50
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0