Svettflod!

Hemma igen nu för ett tag sen. Åkte raka vägen hem från träningen för jag var helt sluuuut! Himla tur att jag handlat innan. Det var bara fem tjejer på boxpasset idag, inklusive mig, så det var ojämna par. Men det var roligt som tusan. Fick jobba med alla så det blev lite olika match. Hihi!
Jag var svettig redan efter uppvärmningen och då hade vi inte ens kört hårt! Herregud vad otränad man är och vilken okondis man har! Helt sjukt! Men tur att det är roligt! Svettades floder under passet, men drack ju ungefär en och en halv liter under det också så det som gick ut kom in igen... eller tvärtom, vad vet jag. Haha!

Gick in till morsan och Jansa när jag kom hem och lånade femte Johan Falk-filmen. Shit vad bra de är! Fredrik och jag har sett de fyra första på tre dagar och nu har jag den femte. Får se om han kommer hem inatt om vi orkar se den då. Annars kanske det blir imorgon.

På torsdag ska jag upp åtta på morgonen. Det blir härligt efter att ha jobbat imorrn kväll, men det är självförvållat. Har nämligen satt upp mig på ett Easyline träningspass. Vet bara att det är ett pass med maskiner så det blir spännande. Inte testat det tidigare så, det blir nåt nytt. Sen på eftermiddagen ska ju Anna och jag till Emmelie och festa till det lite för att sen åka in på Make Up Stores modevisning. Det ska bli grymt kul! Längesen vi tjejer gjorde nåt party tillsammans så det ser jag verkligen fram emot! Hihi!

På lördag ska jag försöka få en plats på poweryogan. Den blir ju uppbokad så himla snabbt! Poppis tydligen. Får se om jag hinner.

Nu ska jag slänga mig på soffan med en kopp te och ett gäng rostade mackor tror jag. Ska glo på filmen Barnhemmet. Nån som sett den? Vad tycker ni?

Tjo och tjim!

Kommentarer
Postat av: Elin

Good to have you back!!

Saknat dina inlägg!

Kram o puss

2009-11-11 @ 07:10:09
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg
Postat av: Andréa

Sv: Ja visst är dom fina :D

Allt bra idag??

2009-11-11 @ 12:56:07
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0