New Moon-kvällen

Hej allihopa!

Jag dog flera gånger igår! Var på midnattsvisningen av Twilight och New Moon och jag vet inte vad jag ska säga. Det var sjuuuuukt bra! Helt galet! Bara att få se Twilight på bio och att äntligen äntligen ÄNTLIGEN få se New Moon, det kändes helt overkligt! Fattar knappt att jag har sett den. Den var så jäkla bra så jag dör igen alltså! Jag kommer LÄTT se den på bio igen! Jag måste! Jag hade bara lust att se den igen på direkten. Jag har blivit riktigt fjortiskär i en film. Haha!
Endaste nackdelen var att det var så nerklippt. Filmen hade lätt fått vara en timme längre utan att det hade blivit jobbigt. Jag saknade en del scener helt och en del var väldigt nedkortade, men de har väl gränser och så de måste följa. Jag tror nog att de gjort filmen så bra det bara går, för den var verkligen kanonbra! Jacobs förvandlig från människa till varg var sjukt snygg! Riktigt snyggt gjort med vargarna över huvudtaget. Aa.. jag är så nöjd det  bara går. Men som sagt, den hade gärna fått vara en timme längre utan problem! Jag blev kär i både Jacob och Edward och Alice igår, och Carlisle och Bella och hennes pappa och...ja...hela historien!
Kan den inte komma på dvd snart? Typ imorgon?

Betyg: 4/5 Själva filmen har egentligen full pott från mig, att den får en fyra är för att den är för kort. Hehe!




Det blev bara ett par mingelbilder för sen blev det inrusning till salongen igen.
Att Anna inte är med är för att hon står i toakön. Hihi!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0