Kroppsmålad!

I veckan som var så var jag återigen modell åt Anna uppe i Stockholm. Den här gången gällde det kroppsmålning. Alltså...naken, endast iförd trosor inför inspekterande lärare, manliga som kvinnliga, massa andra elever som spanar in varandra...plus att det är fönster runt hela lokalen. Haha...ja, det var ju inte utan att man blev lite nervös när man skulle stå där och klä av sig. Men har man gett sig in i det så är det ju bara att ställa upp liksom. Haha! Blyg är jag ju egentligen, men det kändes helt ok när man väl flashat tuttarna där. Haha! Värre var det med de gropiga låren. Jag tyckte Anna skulle måla mig som en apelsin, men det ville inte hon. Höhö! Det blev en kort top och en kjol i zebramönster och massa massa glitter. Riktigt häftigt!

Det roligaste var bara att efter att ha klagat och gnällt om att den vita färgen inte täckte nåt bra, så kom en av lärarna fram och sa att det inte var vit färg utan uv-färg. Därför ser det vita väldigt kladdigt ut. Haha! Fatta om man haft en uv-lampa, då hade jag varit sjukt häftig!

Har gjort bilderna ganska små eftersom jag är blyg, men de är klickbara för er som vågar. *blink*
Sen så gjorde jag hela min kropp lite större i photoshop också... för jag ville inte att det skulle synas hur spinkig jag är... om ni tycker jag ser stor ut alltså... *hohoho* *blink*



Kommentarer
Postat av: Elin

Coolt! Du har ju jättefin kropp gumsan! Hade jag haft den hade jag varit kanonglad! Men nu har jag inte den, så jag kämpar vidare! :)

Tänkte fråga om du vill komma på födelsedagsfika (väldigt enkelt, och du ska inte köpa nåt.) på söndag hos mig. Hade tänkt mig runt tre, halv fyra ungefär. Vore jättekul. Jag skriver ett mess med lite mer info om var.

P&K

2009-12-01 @ 07:10:18
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0