Körslaget var på jobbet

God kväll på er alla!

Det har varit en riktigt jobbig jobbkväll måste jag säga. Vi har haft massa massa att göra så vi hann inte ens allt. Så tråkigt när det blir så eftersom det drabbar den som börjar dagen efter, men vad ska man göra?
Det har varit en helt gäng med bussar idag och den sista dök in fem i tolv...alltså fem minuter innan vi stängde. Vi körde via nattluckan och givetvis vart det aplång kö, så vi var inte klara förrän 00.20 med alla kunder, fast vi stänger 00.00.
Det som gjorde det lite roligt var iallafall att det var Team Ola och Team Amy från Körslaget. Alla var jättevänliga och förstående så det var skönt.

Har ju massa kul bilder att lägga upp från igårkväll när jag och Fredrik var och såg HEAT och Poodles, men det får helt enkelt bli imorgon för jag har inte hunnit idag och nu är jag alldeles för trött.

Hoppas alla har haft en trevlig Halloweenkväll!

Några som var utklädda? Till vad?

Sov så gott!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0