Kör försiktigt!

Kom hem från jobbet för en halvtimme sen. Sitter här och ugglar litegrann. Inget trött direkt. Hade funderingar på att gå ner i källaren och hämta upp jullådorna, men fegis som jag är så känns en källare på natten inte som något för mig. Haha! Supertöntigt, men då väntar jag hellre till imorgon. Haha!

Man alltså, bara måste säga det. Satan vad halt det är ute! Helt sjukt! Hade det inte varit för en asjobbig isskorpa på hela bilen, som höll på att göra att jag inte kom in i bilen och för att jag hade världens problem med att skrapa bort allt från rutorna, så hade jag garanterat legat i diket nu. Det syntes inte att det var halt och det kändes inte. Inte förrän jag kom ut på vägen och fick sladd på vägen hem. Två gånger dessutom och jag körde i 30 km/timmen. Grymt halt och vägen var kolsvart så det syntes inte. Måste vara detta som kallas den svarta halkan... Har tydligen varit flera avåkningar också. Läskigt. Så kör försiktigt därute. Det börjar bli farligt på vägarna nu.

Ska käka en plopp lakrits nu, sen blir det nog att lägga mig. Läsa lite och så somnar jag väl till slut.

Hoppas ni haft en bra lördagkväll!

Kram och godnatt! 

Kommentarer
Postat av: josephine

tack för tipset. är mer sugen på hela boxen, men pocketböckerna går an dem med :p

2009-11-29 @ 02:45:58
URL: http://mariejane.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Okej. Kul när folk vågar vara färgglada och glittriga tycker jag :)

2009-11-29 @ 09:52:27
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0