Julpyssel på g?

Halloj!

Låg och drog mig länge idag! Så himla skönt! Ända till elva. Det resluterar ioförsig i en väldigt kort dag innan jobbet, men det är nog bara att ta alla chanser till vila den här  helgen tror jag. Framförallt när man blivit förkyld. Attans! Jag vill ju träna och slippa snora, hosta och nysa hela tiden! Men men...

Gjorde det första julstöket idag. Haha! Satte upp stjärnan i köksfönstret istället för lampan och så satte jag dit den lilla figuren jag köpte igår. Ska se om jag hinner byta lite gardiner också kanske. Ska ju försöka fräscha till mig lite innan jobbet med, så man inte ser hemsk ut. Bäst jag sätter lite fart tror jag. Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0