Jag är segast!

Hej på er!

Shit vad jag är seg av denna förkylning! Vaknade elva idag också, har sovit som en stock. Dock svårt att andas emellanåt.
Blev en lugn dag idag. Följde med Fredrik till Nyköping och gick på stan ett varv. Letar efter Shiseidos ögonfransböjare, tills jag kom på att Lindsey berättade att den fanns i Norrköping i en affär. Den ska inhandlas!
Hittade dock lite kul på Make Up Store, som vanligt. Haha! Fast denna gång är lite tilltänkt Fredrik också..eller vi får dela. Fast läppennan tar jag. Heheh!

Sen blev det iallafall att åka hem, men tog en extrasväng till Krokek och köpte pizza. Sen har det bara blivit latmanskväll. Så skönt. Hoppas fortfarande på att jag ska må bättre imorgon så det inte blir så jobbigt att jobba. Vi får väl se.

Nu ska jag dricka lite julmust.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej hallå! Vad sägs om att ses nästa vecka istället.. Dels för att jag har glömt att höra av mig skämmes på mig och dels för att du är förkyld och jag inte vill bli sjuk :-) Hoppas att du mår bättre snart!!

Jag är ledig mån, tis, ons nästa vecka.

Kram kram odch krya på dig

2009-12-01 @ 11:16:02
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0