Det gör ont att nysa!

Hej hallå!

Sov länge idag, vaknade av att lillebror klev in genom dörren och då var klockan elva redan. Hehe! Svårt att komma upp ur sängen också för all träningsvärk. Trodde inte det skulle bli så farligt för jag hade inga känningar igår, men idag så... Gör tillomed ont i magen av att nysa! Istället för Atjoo så blir det Atjooaj atjooaj! Haha!

Ska iväg och jobba om ett par timmar, ända till tolv. Kommer vara så trött imorgon men då ska jag upp åtta och åka in och träna Easyline. Det blir spännande. Sen är det hem igen och börja fixa sig iordning för kvällen. Tror jag kommit på vad jag ska ha på mig och så nu iallafall. Eller iallafall nästan. Vi får se.

Skänker en hälsning till svärmor om att krya på sig från baconsjukan (aka svininfluensan). Du skulle ju låta bli den! ;) Krya på dig!

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Tre väskor för pennor?? Antar att det är små väskor.. men det lät som resväskor ungefär ;P

2009-11-11 @ 13:25:53
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Haha okej! Då lät det inte lika stort längre iallafall :D

Vad gör du nu då?

2009-11-11 @ 13:44:12
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Tack så mycke, ja jag trodde jag hade nog av svin i mig redan med tydligen inte nog fanken fanns det plats för ett ännu värre svin... fy tusan det här e inte skoj... Men hoppas som doktorn att jag är bättre om ett par dar och att det värsta har varit Kram

2009-11-11 @ 16:58:24

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0