Box och Kick

Ska iväg och träna ikväll. Ska bli roligt hoppas jag! Ska på Box och kick-passet, men åker dit själv så jag hoppas jag hittar en boxningspartner. Hehe! Annars blir det tråkigt. Var ju på gympa och vattengympa igår och det var riktigt skönt. Ingen träningsvärk idag heller, det är ännu bättre. Hehe!
Men det kommer jag säkert ha imorgon.

Längtar till torsdag! Ska bli så kul att gå på modevisningen! Festa till det lite med tjejerna, det var ju inte igår så det kommer bli kalaskul!

Nu ska jag gå iväg med en massa pappersskräp till återvinningen. Sen ska jag diska. Åh vad roligt. Hehe!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Kul kul med lite fest. Vad är det modevisning? Hoppas du får det skojsigt iallafall. Nu är det ine många dagar kvar till New Moon =0D

2009-11-10 @ 13:33:11

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0