Bloggledigt!

Hej hej!

Helgen har spenderats i Stockholm, därav har det varit lite bloggvila för min del. Har ju inte haft tid att sitta vid datorn. Hehe! Har varit på konsert, träffat vänner, bokat kryssning, promenerat och bakat. Ungefär så. Men nu är jag på gång igen.
Tänkte jag skulle lägga upp lite make uper jag har haft men inte lagt upp ännu av ren lathet. Men eftersom det är ett tag sen så minns jag ju inte allt jag använt, men ändå. Hihi! Några kanske jag lagt upp förut, men men. Alla bilder är klickbara.


Varmt och kallt ljus. Använt orange, guld och brun.

 Rosa och lila.

 Guld och brunrött?

 Lila

 Grön och guld.

 Ljust guldigt och brunt...typ..tror jag.

 Snyggaste i Statoilskjortan, eller hur! :P

 Lila och rosa.

 Guld lila typ..

 Rosaguldiga mineralrouget Cairo från Make Up Store, sen vet jag inte vad jag använde mer. Hehe! Bra minne... det här var i torsdags innan konserten. Haha!




Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0