Modevisningen!

Bättre sent än aldrig! Jag är seg med att få ut saker ibland, men här är iallafall bilder från modevisningen som jag var på med Anna och Emmelie Modevisningen var på Harrys och det var Make Up Store som anordnat den. Hade en grymt kul kväll och suveränt att vara ute och parta med tjejerna igen. Wohoo!
Det får bli ett (stort) urval av bilder eftersom det knäpptes drygt 200 stycken. Haha! Och till alla som inte fattat det ännu, hamnar ni i min kamera så är risken stor att ni hamnar i bloggen. Skyll er själva för vad ni gör. Moahaha *evil* Nej, men seriöst, är ni känsliga så kan jag plocka bort bilder, men då ska ni gråta. *blink*

På väg in till stan, nyktra och glada.


Jag är endast bländad av kamerablixten, jag lovar!






Jaa... här efter ett tag så började det spåra ur...

 Anna ska alltid ha ett finger med i spelet..Haha!

Men hur som helst, det var det här vi kom för:








Alla dessa vackra kläder och sminkningar! Jag blev överförtjust! Tyckte det var så himla bra! Sen hade det säkert kunnat odrnats nåt bättre ställe än just Harrys, men själva visningen var toppen! Jag är jättenöjd och hoppas att det blir mer sånt här i lilla staden!

Men sen blev det galet festande och dansande! Anna var orolig att Fredrik skulle hata oss när han fick skjutsa hem oss alla, men det tror jag nog inte han gjorde. I så fall hade han inte suttit och flinat som han gjorde. Hehe!

 Jag och Malin från Make Up Store i Norrköping. Shit, jag kan ju lätt vara vampyr, så blek som jag är! Haha!

Nu är det bara crazy bilder som gäller! Jag tror att åtminstone två, förutom jag kommer skratta!












Efter denna kväll åkte vi hem och sov gott, alla tre! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Fan va kul vi hade den kvällen!!!!

2009-12-01 @ 13:28:58
Postat av: Anna

HAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR

vilka bilder??

OCH en av de sjukaste fulaste haha ja en av de alla

har du gjort störst vad fan höll vi på med?

kul kul...

2009-12-01 @ 18:44:56

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0