Vakna med ångest

Att vakna med ångest är ingen vidare rolig känsla. Veta att man har två dagar kvar att jobba med nya tjejen och hur irriterad Malin måste ha varit när hon öppnade imorse. Stackarn! Jag har dåligt samvete, men igår fanns inte en susning att jag skulle ha orkat vara kvar längre än nödvändigt.
Idag är det iallafall lördag och jag börjar först vid fyra. Jag hoppas innerligt att det blir en lugnare kväll ikväll... men det vet man ju aldrig förrän man står mitt i skiten.
Jag saknar min Daniel att jobba med!! Han gifter sig idag så självklart unnar jag honom all ledighet! Men inte mindre så saknar jag honom ändå.

Nu ska jag försöka väcka min bror och så ska vi åka in tll farfar. Han mår heller inget vidare bra verkar det som. Stackars farfar. Han vill bara dö, säger han. Vad svarar man på sånt? Han har ju velat det i princip sen farmor dog -96 och nu är han gammal och gaggig, då är det inte lätt. Vill ju att han ska ha det bra.

Nu ska jag dricka te. 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0