Stjärnkikaren!

Jag började göra omelett och upptäckte att jag inte fått tillbaka min Aromat från brorsan ännu. Ringde honom och bad honom komma ner med den. Sagt och gjort, under tiden jag gjorde omeletten så kom jag plötsligt på att jag är ägare av en stjärnkikare!
Jag fick ju en sån av Chippen när jag kom till Stockholm i måndags! Haha, av alla konstiga saker. När jag var liten önskade jag mig alltid en stjärnkikare, men det fick man ju aldrig... men så får man en helt apropå när man är 25 bast fyllda. Hehe! Spännande.
Sa iallafall till brorsan att gå ut och hämta den i bilen och så satte vi ihop den. Synd att det var så molnigt och tråkigt väder ute så vi såg ingenting. Sen ska man ju ioförsig kolla på natten då. Hehe!

Får göra det när jag kommer hem sen, för nu är allt färdigpackat och klart för att bege mig iväg. Ska till Stockholm och imorrn ska jag jobba på Hydet Hill-Climb. Det blir nog skitskoj! Vi kanske ses där!

Tjillevippen på er! ha en bra helg!

 fast min är svart.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0