Nu förtjänar jag vila.

Nu har jag faktiskt gjort allt jag ska idag! Ok, förutom att bädda rent, men det vågar jag inte göra förrän det är dags att lägga sig. Jag vill inte ha Busankiss i sängen! Men allt annat iallafall! Jag var ute och gick i en och en halv timme och tog en väg som jag försökte mig på en annan gång, vilket resulterade i ett kalhygge....
Den här gången gick det bättre för jag gick bakvägen så att säga. Nog för att jag följde vägen/stigen mestadels, men sen sist nån har gått den vägen så har det nog hänt en del för det låg träd och granar lite överallt när man kom in i skogen så det var en ren terrängbana där ett tag. Var svettig som en tok innan jag kom fram till min kära tunnel som jag kände igen! Haha!
Sen sprang det ut fyra stora kronhjortar framför mig på vägen. Synd att de sprang, det hade varit roligt att få se dem lite längre stund.
Har varit och handlat också. Köpte lite grejer till en paj jag ska göra imorgon. Tro det eller ej, men jag ska laga middag imorgon med. Hehe!
Jag kommer få tjejbesök imorgon. Milla tar med sig en kompis, Frida ut till mig. Det ska bli skoj! Jag har aldrig träffat tjejen, men gillar Milla henne så borde jag. Hihi! Hoppas det blir fint väder så man kan sitta lite ute också. Äta lite glass och sådär kanske. :)

Nu ska jag slänga mig på soffan och kolla på film. Jag har två som jag väljer mellan...eller tre faktiskt.
Stolthet och Fördom (drama, kärlek)
Captivity (skräckis)
Ja, jag övervägen den faktiskt! Hihi! Twilight (bästa!)

Det får nog bli Stolthet och Fördom så att Carro får tillbaka den nån gång. Vem vet, jag kanske orkar skräckisen med sen.

Nu blir det soffan!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0