Kändisar på jobbet

Äntligen är jobbhelgen slut och jag får vara ledig idag och imorgon. Skönt! Det har varit en ruggigt intensiv helg och allra värst igår! Kanske därför jag sov ända till  halv elva idag. Det är drygt en timme längre än vad jag brukar sova om dagarna, så lite trött var jag nog. :)

Vaknade upp till halvdåligt väder, det har visst regnat och molnen hänger kvar. Tur att man mest kommer vara inomhus. Ska sitta i en bil halva dan till att börja med och sen  ikväll ska vi äntligen Metallica! Hoppas de spelar ikväll bara. :P

Det var iallafall ett par celebriteter uppe och handlade av mig igår. Självaste Prins Carl-Philip och så barnfavoriten Mojje från just Nicke & Mojje. Vilket gulligt hår han hade! Alldeles vilt och lockigt. Att dra fingrarna igenom det ska man nog inte ge sig på. Hehe!
              

Nu är ju då den stora frågan....Ska jag duscha eller äta frukost först?
Av nån anledning så vill jag oftast äta efter att jag har duschat för jag gillar inte att sitta och äta i morgonrock, men jag är sjukt hungrig. Fast det blir nog ändå duschen först. Nu!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0