Jag och nattlig shopping.

Jag vet inte riktigt vad det beror på men jag internetshoppar helst på nätterna. Kan va från lite varstans, tradera, adlibris, whatever. Jag köpte ju Twilightböckerna mitt i natten. Det var iofs efter att jag sett filmen då. :P
Men oftast blir det nattshopping.
Inatt blev det från ebay. En parfym som jag ville ha. En Twilight-parfym. :D Blev drygt 700 med frakt, men gillar jag den är det ju inget dyrt pris för en parfym, det är 80 ml i den. Gillar jag den inte så...blir det tradera för den. :)
Det är iallafall en officiell merchandiseprodukt och vad jag vet så är den slutsåld överallt och eventuellt borttagen ur en del affärer eftersom det var risk för stämning för att flaskan är för lik Nina Riccis parfym. Det skiter ju jag i. Jag hoppas bara den kommer hem hel och fin i brevlådan snart. :)


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0