Ingen dag att vara hemma på.

Godmorgon hörrni!
Idag blir jag inte hemma mycket. Jag ska strax iväg till simhallen och ta några krafttag. Det var läääänge sen jag simmade. Eller var på gymmet överhuvudtaget faktiskt. Det har varit så vackert väder så har mest varit ute och gått min långpromenad i rask takt. Skönt att vara ute i naturen lite och gå och drömma med musik i öronen.

Men idag blir det alltså till att simma och sen ska jag förbi farfar en sväng. Efter det skulle jag ha behövt handlat lite, men jag får nog allt klara mig ett tag till. Ska nämligen vara på jobbet klockan tre för då ska jag möta upp Daniel och så ska vi åka på brandkurs. Sen efter det, den är bara två timmar, så ska jag tillbaka till jobbet och jobba till tolv.
Så ser min mycket intressanta dag ut. Hehe!

En sak som är bra iallafall, det är sol ute igen. :)

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0