Hur ska det här gå?

Jag fick just ett samtal på mobilen från dolt nummer. Tänkte låta bli att svara men gjorde det ändå.
Det var från Bredbandsbolaget. Jag har ju precis skaffat nytt internet och han ville höra hur det funkade och om allt var bra och sådär, om jag hade några frågor. Jag frågade varför det inte kommit nån räkning ännu men han sa att jag var fakturerad för nästan hela april, maj och juni, eftersom man betalar i förskott sen. Räkningen är lite högre första gången, sa han... den ligger på 1100 kronor. !!! Sablar vad mycket pengar det blev på en gång! Detta ska vara betalt den första juni...
Ska jag överleva på Sweden Rock, med mat och bensin och parkering och dylikt så kommer nog en del av sparpengarna ryka nu... Tre månader var väl lite att ta i! Varför ha de inte skickat en månad åt gången?? Vad less jag blir. Kommer ju bli att få vända på slantarna då med för att man ska ha råd att överleva när man kommer hem också... Ajaj, planering så det heter duga får det väl bli...

Kom dessutom på att imorrn är det den dumma brandkursen så då måste jag vara på jobbet halv fyra för att vi ska in till stan och gå en kurs som jag gått två gånger redan och sen tillbaka till jobbet. Hatar att ha press på mig så det blir nog att handla, träna och åka till farfar ännu senare i veckan. Supersuck...

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Kolla gärna in min blogg, och mina fynd som kan bli dina ! ;D

2009-05-06 @ 17:48:22
URL: http://viickii.blogg.se/
Postat av: Milla

Det kanske kan ordnas. :-) Har pratat med Frida att ev hitta på något med henne, men det är ju två dagar i helgen. Alex pratade också något om helgen, men jag vet inte riktigt vad. Antingen händer ingenting eller också allting. Men nåt ska vi nog ta att hinna med.



Kram kram

2009-05-06 @ 19:47:27
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0