Brännskadad!

Ingen kul dag idag.
Började ju bra så inga problem där. Jag är inte på särskilt dåligt humör eller liknande, men på brandkursen vi var på idag så fick vi av nån anledning inga skyddskläder, så man har luktat lätt av brandrök hela dagen och viktigast av allt så fick vi inga skyddshandskar när vi skulle träna på att släcka en människa som brann. Vilket givetvis då resulterade i att jag brände mig på brandfilten för att den var så varm eftersom det brann under den!
Så jag har en brännblåsa på långfingret som gör så sjukt jävla ont och bara vätska sig och vätskar sig och klibbar! Ingen ursäkt eller ens nån kylsalva eller nåt fick jag, inte ens ett plåster...bara ett: Oj, säg inte det här till ledningen, det är inget bra. Varför i helvete fick vi inga skyddshandskar då? Jag kan ta att man bränner sig om man räddar en människas liv på riktigt, men på en kurs kan man väl få skyddskläder eller? Jävla Anticimex! Det var de som höll i kursen.
På grund av detta har jag ju fått tänka mig för på jobbet hela tiden så allt har tagit extra lång tid och till råga på allt så har jag fått sån jobbig huvudvärk som jag får ibland på kvällarna och som jag också brukar vakna med på mornarna. Inte har jag några huvudvärkstabletter hemma och inte råd att köpa några hemma heller..måste spara till bredbandsräkningen...Suck!
Förhoppningsvis har mamma så jag kan tigga av henne imorgon om värken skulle vara kvar.

Nu ska jag in och lägga mig direkt, ingen idé att sitta uppe i onödan och plågas.
Natti!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0