Ajajaj Ojojoj

Åh jag känner mig som en fruktansvärt gammal människa! Det har varit en stenhård dag på jobbet! Det var nog inte ens så här mycket folk innan påsken. Vi hade sålt för över 400.000:- idag och jag lovar att Malin och jag, vi stod stand-by i kassan från klockan fem till klockan tio! Chefen gick hem tio över tio på kvällen...han ska gå hem fem...
Min korsrygg känns helt slut som artist idag, men lite sängläge kanske gör den bra till imorrn igen.

Har ju så mycket att skriva faktiskt, men ska försöka orka det imorgon.
Förra söndagen var Milla och hennes vän Frida här.
Jag fiskade med Anna.
Jag har fikat med Emmelie och Lexus.
Jag har varit på fotboll.

Ja, faktiskt massa roliga saker. Men nu är det sängen som hägrar och det fort!

Tjingeling!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0