Väska och böcker!

Igår kom mina efterlängtade böcker! Och väskan som jag vann. Jag har precis varit och hämtat dem nu och rivit upp paketen. :P
Väskan var riktigt snygg faktiskt! Jag trodde ärligt att det skulle vara lite mer "skräp-väska" men den var jättefin!




Och mina fina böcker. :D Vad glad jag blev att de kom. Synd bara att jag håller på och läser en bok redan och jag hatar att avsluta mitt i så det blir att läsa klart den tills ögonen blöder så jag får börja med böckerna om Bella och Edward. <3


    

Har ju sett filmen tre gånger nu så nu måste jag läsa böckerna. Sen kommer ju film nummer två på bio i november om det stämmer. :) *hoppas hoppas hoppas hoppas*

I måndags när jag var inne och tränade så traskade jag in på Jc på Maxi...och ut kom jag med denna klänning/tunika med paljetter i midjan. Tyckte den va fin. :)



Syns kanske inte så superbra på bilden, men den är finare i verkligheten. :) 

Nu ska jag roa mig med att betala alla räkningar. Hurra! Inte.
Men det måste ju göras om man vill ha nånstans att bo. :)
Sen blir det att gå en promenad till jobbet, eftersom jag inte kände för att simma idag.
Kanske vill nån gå en långprommis med mig inne i stan imorrn om det är fint väder. :)
Idag är det ju det iallafall.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0