Utmaning!

Jag hittade en utmaning som var lite rolig hos elviraOlsson.

Man ska svara på dessa frågorna och utmana 4 andra personer.

Fyra tv program jag brukar se:
Lost, 2½ män, Andra Avenyn, CSI

Fyra saker jag gjorde igår:
Jag jobbade, jag simmade, jag solade, jag åt fredriks matlåda.

Fyra saker jag längtar till:
Att snön försvinner, att de sopar gatorna rena från grus, att Fredrik får körkort, semester!

Fyra saker som står på min önskelista:
Make up store's nya parfym, min juicemaskin, mera mys med Fredrik, ett köksbord

Fyra saker jag avskyr:
Djurplågeri, Folk som tror de är bättre än andra, Snö, Blöta strumpor!

Fyra saker jag tycker om att göra:
Lyssna på musik, fika, läsa, se film.

Fyra saker jag åt igår:
Smörgås, potatis och falukorv, blåbärsmuffins, Ben & Jerry-glass (en halv)

Jag utmanar Milla, Maria, Reneé och Ullis. :)

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0