Tro det eller ej!

Jag håller faktiskt på och bakar bröd! Jag har bildbevis. ;) Det är första gången tror jag som jag bakar matbröd och inte lusskatter eller kanelbullar. Haha! Det är Nicoles recept på morotsbröd som hon har i sin blogg. (http://nicnor.blogg.se) Så det blir spännande att se om det smakar gott sen. Nybakat bröd kan ju iofs aldrig bli fel. :)
Och om inte Nicole har nåt emot det sen så kommer jag själv lägga upp receptet här sen. När brödet är färdigbakat så kommer bilderna upp också. Hehe!

För övrigt så har jag sovit som en stock inatt. Mådde skit igår rent ut sagt. Hade huvudvärk och mådde illa så jag gick och la mig innan klockan ens slog midnatt. Det hör inte till vanligheterna! Vaknade halv sex imorse av att Busan tuggade på plast, gick upp och sa till henne och det funkade faktiskt. Det hör heller inte till vanligheterna. Sen la jag mig igen och vaknade halv tio. Fortfarande lite huvudvärk då, men la mig och läste en timme och då gick det över. Så det blev sen frukost idag. Klockan tolv. Var inte hungrig heller så tog bara ett glas skogsbärssoppa. Ska smaka på brödet sen och ikväll ska jag nog göra våfflor, köpte fullkornsvåffelsmet och till det ska jag ha grädde och varma blåbär. Mums vad gott. :)

Var ju på Make up store klubbkväll i torsdags förresten och köpte den där parfymen jag ville ha. Den luktar ju supergott! Sen blev det ett par läppennor också. :) Visar bild sen.

Nu ska jag försöka få bort lite katthår här och där. Återkommer!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0