Strumaprovet

Visade att jag var frisk. Bra det då. Då har jag bara dubbelhakorna att skylla på när nån säger att jag är tjock om halsen.

Vaknade åtta idag, hade ställt klockan på halv nio men det var ingen idé att somna om kände jag. Om 20 minuter ska jag in och träffa Malin på Coop och sen ska vi åka hem till Emmelie och hennes lilla bebis. :) Hon var uppe på jobbet igår och hälsade på så vi fick se det lilla  knytet. :) Han var så söt!

Sen ska jag ju till farfar på sjukhuset, hämta hans nycklar, åka till hemtjänsten, hämta hans mat, åka hem till farfar och lämna maten och hämta hans plånbok och glasögon och tillbaka till sjukhuset.

Sen ska jag se om jag hinner träna, vilket jag borde hinna. Latade ju mig från simhallen igår så det blir idag istället.

Sen klockan sju så ska jag på Make Up Store klubbkväll och se vad den bjuder på idag. Ska bli kul att se alla nyheter. Är ju lite sugen på deras nya parfym med. Får se om det blir nån sån. Den kosta ju bara 395:- och så är det 20% rabatt.

Sen ska jag hem och slänga mig i soffan, eller här framför datan igen blir det väl antagligen. :P
Så nu vet ni det. :)

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Elin Alenteg

Hej pluttan!

Jag tänkte bara tala om att jag hade struma, och opererades för det den 12 maj förra året. Usch, det va inget trevlig upplevelse så va glad att du slipper det.

Har du en rosa rattmuff och typ tärningar i din bil?

Tyckte nämligen att jag såg en tjej som såg ut som du i en liten vit bil med en rosa rattmuff eller nåt liknande :)

KRAAM

2009-03-26 @ 17:44:44
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg
Postat av: Elin Alenteg

Hej igen!

Operationen gick bra. Bara att jag va så sjukt nervös innan och det gjorde ju ont efteråt, men allt gick bra iallafall.

Jag såg dig...för jag tror det va tre dagar sen och du åkte ut på promenaden (kom ifrån typ albrektsvägen/badhuset) :)

Du kommer älska böckerna av Stephenie Meyer!

Ha det bra i snöyran :)

Kram Elin

2009-03-27 @ 10:57:10
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg
Postat av: Anonym

Skulle du kunna va jättegullig och hjälpa mig genom att bara klicka på dessa två länkarna? :) Jag lovar det är inget skit! Hade varit jättegulligt av dig…

http://click.double.net/?25669;188;10613

http://click.double.net/?25669;454;11268

2009-03-27 @ 12:18:18
Postat av: BJERNHAGEN

sugen på något nytt?

tyck gärna till om min sång på bloggen! :)

sjunger i metalband och söker nog till Idol.

2009-03-27 @ 16:31:30
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0