Make up store

Blev så glad när jag såg att jag hade fått en postavi idag och trodde det var mina böcker. :D Men det var det inte. :(
Men det var väskan från Make Up Store/KAOS som jag hade vunnit! Det hade jag totalt glömt bort faktiskt, men den får jag åka och hämta imorgon när jag ska åka och simma. :)

Fick lönespecen också och det var inte lika roligt, men det får gå. Det är väl inte värre än vanligt egentligen...

Pappa ringde imorse också och sa att farfar hade hamnat på sjukhus imorse. Hemtjänsten som kommit hade fått ringa ambulans för att han hade ont i bröstet. På sjukhuset meddelade de att det berodde på hjärtsvikt... Kul kul... :S
Var ju inne hos farfar igår förmiddag, vid elva och han var aspackad då när jag kom dit. Han kunde knappt prata och jag fick skrika för att han skulle höra vad jag sa. Det går dessvärre utför med gubben. Att pappa sitter nere i Skåne gör ju inte saken bättre direkt... :S Farfar skulle bli kvar några dar och hade fått mediciner iallafall. Dessutom hinner han väl nyktra till...

F******: Det har jag väl inte bett om heller? :) Du får väl ha på dig vad du vill och ha håret hur du vill. Även om jag bad om nåt annat så skulle du ju inte lyssna. :PJag tycker bara de är så snygga tillsammans. Bättre par kunde de nog inte fått till filmen. 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0