Jag skrev ett klagobrev

Jag skrev ett klagobrev till den som har hand om parkeringsgaraget i globen city igår. Trots att konserten blev inställd så fick man ju betala 120 kr i parkeringsavgift. :S
Givetvis är det ju inte deras fel att konserten blev inställd, men hans svar på mitt e-mail retade upp mig ännu mer.
Han skrev att jag skulle klaga till konsertarrangörerna och att man inte får parkeringspengarna tillbaka eftersom de inte höll i konserten. Dessutom skrev han att evenemangsparkeringen, som det så fint hette, var förmånligt för konsertkunderna! VAD F*N KOSTAR DET ATT PARKERA DÄR I VANLIGA FALL I SÅ FALL??? :O
Jag frågade det, men läste sen att de första två timmarna var gratis i vanliga fall. :O Hur blir då evenemangsparkering förmånligt för kunden undrar jag..., vi stod där i ca två timmar...
Lägligt nog skulle man ju betala parkeringen i förskott också....

Egentligen är det ju inte pengarna som spelar nån roll utan snarare hur de hanterar ärendet och att han var så dryg mot mig i sitt mail. Som han skrev så har ju de hand om garaget, så varför ska jag klaga hos konsertarrangören då för? Pengarna för konsertbiljetten får man ju tillbaka om man vill nu. Så de gör ju som de ska.
Självklart kommer jag ju inte få pengarna tillbaka för parkeringen, men nog fan ska jag göra dem irriterade så de vill slå mig iallafall! :P Haha!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi ja det vill jag :) Det är ju skit snyggt med fylliga läppar :)

2009-03-10 @ 12:40:53
URL: http://n0ll8.blogg.se/
Postat av: Maria

Hur mycket vill du ha för den då ?

2009-03-10 @ 13:59:36
URL: http://n0ll8.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha kompis pris.. vi får se hur mycket jag får över när pengar kommer in :)

2009-03-10 @ 14:21:29
URL: http://n0ll8.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas att den funkar :) Det måste den ju nästan göra :)

2009-03-10 @ 15:28:58
URL: http://n0ll8.blogg.se/
Postat av: Anonym

På parkerings svinen bara.... Jaga skiten ur dom...

Ja inte är det nå vårkänsla nu direkt.... här har det fan snöat hela dan o håller på än.... bläsch det är fan mer snö nu än det vart på hela vintern...

2009-03-10 @ 21:37:49
Postat av: SVÄRMOR

Fattar inte varför det försvinner när jag skriver vem jag är det var jag som skrev ovan...

2009-03-10 @ 21:39:03

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0