Jag förstår henne!

Jag skulle faktiskt utan problem kunna se filmen igen. :O Längesen jag såg något som var så romantiskt, sensuellt och ändå spännande och lockande. Annars är jag inte så mycket för kärleksfilmer på det sättet, men det kanske är nåt speciellt med vampyrer. Hehe, vad vet jag. Hur som helst så är jag glad att det blir en fortsättning. Jag undrar om de kommer filmatisera alla fyra böckerna? Om det liknar denna första så kommer det nog bli bra! Me love the movie!

Jag köpte faktiskt alla böckerna på cdon inatt efter att ha sett filmen. :D Hehe! Det är ju bra också för då har jag nåt att läsa eftersom jag  måste vänta in Sandemo-böckerna lite nu.

Har precis druckit en frukostsmuttie här hemma och gjorde en som Nicole ( http://nicnor.blogg.se ) skrivit om, nämligen med jordgubbar, citronmeliss och vaniljyoghurt. Jag hade i lite mjölk också för jag tycker inte jättemycket om yoghurtkonsistens, men jag hade nog kunnat ta mer av både citronmelissen och jordgubbarna. :P Hade i linfrön också. Men gott var det och jag fick tanken på jordgubbsmilkshake och tänkte att det blir det ju om man slår i lite vaniljglass. Gottgott till sommaren sen. :) Åh, jag älskar min rosa mixer! :) Kommer nog älska min juicemaskin lika mycket sen.

Ställde mig för övrigt på vågen idag. Har jag inte gjort på typ en månad. Faktum är att den pekade på tre kg mindre än förra gången! :O Blev jätteförvånad. Visst att jag tränar, men fortfarande äter jag ju alldeles för mycket godis. Men det var ju iallafall lite roligt.

Nu ska jag klä på mig och göra mig iordning lite. Klockan ett ska jag in till mamma och Jansa för att fira honom och sen klockan tre ska jag stå på jobbet igen. Så efter klockan tolv inatt är jag tillbaka om jag orkar! :)

Tjing så länge! 

Kommentarer
Postat av: anna oslo

JAG ÄLSKAR TWILIGHT!!!!!!!!!!!!!!!



Har sett filmen 14 ggr och jag har läst alla fyra böckerna två vändor!

Haha det är helt sjukt...

jag rekommenderar att du läser dem på engelska dock.

Sjukt bra!!!!!!!!!!



DU....har du forskat mer för hösten? Jag har iallfall bestämt mig....nu eller aldrig liksom!! Puss kram

2009-03-22 @ 16:16:34

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0