Inget Metallica!

Haha, vilken snopen kväll det blev igår! Det  var det nog fler än jag som tyckte. Alla vet väl redan om det, att Metallica ställde in sin spelning igår.

Jag är inte arg eller nåt, bara så himla snopen. Det var ju inget man trodde eller räknade med att de skulle ställa in. När man redan var på plats. :P
På ett sätt är det ju lite kul, för det var ju en ny erfarenhet. Hehe!
Bara att hoppas på att det blir ett bra datum när de kommer tillbaka, så jag inte jobbar. Då är man ju inte säker på att man får ledigt, men det hoppas jag.

Hur som helst, vi skjutsade hem Freddes brorsa men först blev det Donken och sen åkte vi till klubben och så kollade vi iallafall på Rocks. Sen nattinatti. :)

Idag åkte vi hem och nu är det nog dags för lite mat. :P 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0